Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

International Series on Computer, Entertainment and Media Technology

Rasta: 21
Transforming Learning and IT Management through Gamification
-15% su kodu: ENG15
63,10 
74,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Mobile Services for Toy Computing
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Interactivity, Collaboration, and Authoring in Social Media
-15% su kodu: ENG15
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Gamer Psychology and Behavior
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Big Data Applications and Use Cases
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Information Systems and Management in Media and Entertainment Industries
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
201,57 
237,14 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Computing in Smart Toys
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Mobile Services for Toy Computing
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Behavior Engineering and Applications
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Gamer Psychology and Behavior
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Information Systems and Management in Media and Entertainment Industries
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
201,57 
237,14 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Interactivity, Collaboration, and Authoring in Social Media
-15% su kodu: ENG15
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Big Data Applications and Use Cases
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Online Film Production in China Using Blockchain and Smart Contracts: The Development of Collaborative Platforms for Emerging Creative Talents
-15% su kodu: ENG15
230,37 
271,02 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Computing in Smart Toys
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Behavior Engineering and Applications
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Game User Experience And Player-Centered Design
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
244,77 
287,96 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Machine Learning for Authorship Attribution and Cyber Forensics
-15% su kodu: ENG15
230,37 
271,02 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Game User Experience And Player-Centered Design
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
244,77 
287,96 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Machine Learning for Authorship Attribution and Cyber Forensics
-15% su kodu: ENG15
230,37 
271,02 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
The Structure of Game Design
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
77,12 
90,73 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Rasta: 21