Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Waxmann Verlag

Rasta: 79
  1. 1
  2. 2
  3. 3
Between PIAAC and the New Literacy Studies: What adult education can learn from large-scale assessments without adopting the neo-liberal paradigm
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Teacher Education: The Bologna Process and the Future of Teaching
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
36,58 
43,03 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Detmold, September 1969: Die Arbeitstagung der dgv im Rückblick. International and comparative perspectives on the worlds and words of Volkskunde.
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Voices from the Classroom: A Celebration of Learning
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
54,92 
64,61 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Assessment theory, policy, and practice in higher education: Integrating feedback into student learning
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
30,46 
35,84 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Moschee 2.0: Internationale und transdisziplinäre Perspektiven
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
40,24 
47,34 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Living Alliances, Leaving Alliances: Interdisciplinary Perspectives
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Visual Cultures of Africa
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
46,36 
54,54 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Aging and Age Discrimination in Europe: Understanding and Challenging Ageism
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
30,46 
35,84 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Perspectives on Educational Governance
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Adverbial Relations in Turkish-German Bilingualism
-15% su kodu: ENG15
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
International Higher Education Hubs in the Global Education Industry
-15% su kodu: ENG15
36,58 
43,03 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Music Teacher Identities: Places, People, and Practices of the Professional Self
-15% su kodu: ENG15
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Reckoning and Framing: Current Status and Future Prospects of Hungarian Ethnography in the 21st Century
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
48,81 
57,42 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Inclusive Education: Definition and Conceptual Framework
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
International Teachers for Tomorrows School: Opportunities and challenges of the professional re-entry of international teachers in selected European countries
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Differentiated Instruction Around the World: A Global Inclusive Insight
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
46,36 
54,54 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Future Prospects of Technology Education
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Empowering Teachers Across Europe to Deal with Social, Emotional and Diversity-Related Challenges: Volume 2: Policy Perspectives
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
42,70 
50,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Rasta: 79
  1. 1
  2. 2
  3. 3