Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Kategorija „Educational psychology“

Rasta: 1503
  1. 1
  2. ...
  3. 24
  4. 25
  5. 26
  6. ...
Self-Efficacy and Future Goals in Education
-15% su kodu: ENG15
75,86 
89,25 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
ICT-Supported Innovations in Small Countries and Developing Regions: Perspectives and Recommendations for International Education
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Cognition in Education
-15% su kodu: ENG15
95,12 
111,91 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Educational Psychology: Theory and Practice
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
269,13 
316,62 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
The Development of MOOCs in China
-15% su kodu: ENG15
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Learning How to Teach Mathematical Modeling in School and Teacher Education
-15% su kodu: ENG15
158,37 
186,32 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
International Handbook of Leadership for Learning
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
1 079,91 
1 270,48 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Mathematics, Affect and Learning: Middle School Students¿ Beliefs and Attitudes About Mathematics Education
-15% su kodu: ENG15
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
The Psychology of Asian Learners: A Festschrift in Honor of David Watkins
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
New Theory of Children¿s Thinking Development: Application in Language Teaching
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Building Autonomous Learners: Perspectives from Research and Practice using Self-Determination Theory
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
230,37 
271,02 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Clinical Assessment of Child and Adolescent Personality and Behavior
-15% su kodu: ENG15
119,20 
140,23 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Task Design In Mathematics Education: an ICMI study 22
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
57,58 
67,74 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Mathematics Education and Language Diversity: The 21st ICMI Study
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
57,58 
67,74 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Future Learning in Primary Schools: A Singapore Perspective
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Prevention Science in School Settings: Complex Relationships and Processes
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Technology and the Treatment of Children with Autism Spectrum Disorder
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
70,11 
82,48 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Educational Technologies in Medical and Health Sciences Education
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
STEM Learning: IT Integration and Collaborative Strategies
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Emerging Technologies for STEAM Education: Full STEAM Ahead
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
244,77 
287,96 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
The Future in Learning Science: What¿s in it for the Learner?
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
143,97 
169,38 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Mental Health Screening at School: Instrumentation, Implementation, and Critical Issues
-15% su kodu: ENG15
70,11 
82,48 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Techno-Resiliency in Education: A New Approach For Understanding Technology In Education
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Self-Regulation in Education
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
87,67 
103,14 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Funology 2: From Usability to Enjoyment
-15% su kodu: ENG15
Knyga kietu viršeliu
(0)
79,18 
93,15 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Emotions at School
-15% su kodu: ENG15
95,29 
112,11 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Positive Learning in the Age of Information: A Blessing or a Curse?
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
115,18 
135,50 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Open and Distance Non-formal Education in Developing Countries
-15% su kodu: ENG15
Knyga minkštu viršeliu
(0)
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Interaction Process and Chinese EFL Learners¿ Proficiency Development: A Cognitive and Interactionist Approach
-15% su kodu: ENG15
71,98 
84,68 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Teacher Expectations in Education
-15% su kodu: ENG15
76,37 
89,85 
Išsiųsime per 11-15 d. d.
Rasta: 1503
  1. 1
  2. ...
  3. 24
  4. 25
  5. 26
  6. ...