Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>

Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Nuo seno bendrovės grumiasi nuožmioje konkurencinėje kovoje siekdamos tvaraus ir pelningo augimo. Jos visais būdais siekia konkurencinio pranašumo, kovoja dėl rinkos dalies ir stengiasi išsiskirti. Tačiau šiandien perpildytose pramonės šakose akla konkurencija veda tik į kruvinus raudonuosius vandenynus, kuriuose konkurentai grumiasi dėl menkstančios pelno dalies. Šioje knygoje, kurioje metamas iššūkis jūsų išmoktoms tiesoms apie sėkmingą strategiją, W.Chan Kim ir Renée Mauborgne tvirtina, kad nors dauguma bendrovių konkuruoja raudonuosiuose vandenynuose, tokia strategija vargiai padės pelningai augti ateityje. Remdamiesi 150 strategijų pavyzdžių, sukauptų per daugiau nei 100 metų trisdešimtyje pramonės šakų, W. Ch. Kim ir R. Mauborgne tvirtina, kad ateities verslo lyderiai išsiverš į priekį ne nugalėję konkurentus, o sukūrę neginčijamos rinkos erdvės žydruosius vandenynus. Tokie strateginiai žingsniai, pavadinti vertės inovacijomis, padeda aplenkti konkurentus ir atverti naują paklausą bei sukuria veržlius vertės šuolius pačiai bendrovei ir jos klientams.
„Žydrųjų vandenynų strategija“ moko, kaip žingsnis po žingsnio paversti konkurenciją nereikšminga. Šioje perversmą keliančioje knygoje W. Ch. Kim ir R. Mauborgne pristato išbandytą analitinį metodą ir įrankius, padėsiančius sėkmingai atverti žydruosius vandenynus ir juos įvaldyti. Nagrinėjant strateginius žingsnius įvairiausiose pramonės šakose, knygoje „Žydrųjų vandenynų strategija“ išdėstomi šeši principai, kuriuos pasitelkusios bendrovės galėtų sėkmingai suformuluoti ir įgyvendinti žydrųjų vandenynų strategiją. Šie šeši principai parodo, kaip pertvarkyti rinkos ribas, sutelkti dėmesį į esminius dalykus, pasiekti daugiau nei egzistuojanti paklausa, nugalėti organizacines kliūtis ir integruoti įgyvendinimą į pačią strategiją. Nuvainikuodama tradicinę strateginę mąstyseną, ši istoriškai reikšminga knyga nurodo „visiškai naują kelią į pergalingą ateitį“.

Informacija

Autorius: W.Chan Kim, Renee Mauborgne
Leidėjas: Verslo žinios
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 256
Formatas: 16x24, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9555-460-22-9

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti