Iki 12.20 14:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.

Informacija

Autorius: Deimantas Jastramskis
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 104
ISBN ar kodas: 9786094591716

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti