Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity

-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 114.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Michael Hanchett Hanson weaves together the history of the development of the psychological concepts of creativity with social constructivist views of power dynamics and pragmatic insights. He provides an engaging, thought-provoking analysis to interest anyone involved with creativity, from psychologists and educators to artists and philosophers.

Informacija

Autorius: Michael Hanchett Hanson
Serija: Palgrave Studies in the Theory and History of Psychology
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 288
ISBN-10: 134958116X
ISBN-13: 9781349581160
Formatas: 216 x 140 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Worldmaking: Psychology and the Ideology of Creativity“