Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

World War II & the media. A collection of original essays.

-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.4000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

A collection of original essays from leading academics on the media during and after World War 2. The chapters in this volume address both contemporary and post-war uses of World War 2 - with contributions from television, journalism, cinema, popular music, radio and popular memory studies.

Informacija

Autorius: Christopher Hart, Guy Hodgson, Simon Gwyn Jones,
Leidėjas: University of Chester
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 186
ISBN-10: 1910481009
ISBN-13: 9781910481004
Formatas: 234 x 156 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „World War II & the media. A collection of original essays.“

Būtina įvertinti prekę