Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Wine Queens: Understanding the Role of Women in Wine Marketing

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores a fairly unique wine marketing topic by examining the role and historic function of Wine Queens and Wine Kings. The author charts the history of Wine Queens in Europe, the Americas and Asia, while also focusing on cases from Slovenia. The difference between Wine Queens and Beauty Queens is also described in light of marketing approaches used in the wine industry. The book concludes with a thoughtful chapter on the role of objectification of women in profit seeking.

Informacija

Autorius: Mojca Ram¿ak
Serija: SpringerBriefs in Business
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 64
ISBN-10: 3319166603
ISBN-13: 9783319166605
Formatas: 235 x 155 x 4 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Wine Queens: Understanding the Role of Women in Wine Marketing“

Būtina įvertinti prekę