Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Why We Fail: Learning from Experience Design Failures

-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,55 
Įprasta kaina: 140,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Just as pilots and doctors improve by studying crash reports and postmortems, experience designers can improve by learning how customer experience failures cause products to fail in the marketplace. Rather than proselytizing a particular approach to design, Why We Fail holistically explores what teams actually built, why the products failed, and how we can learn from the past to avoid failure ourselves.

Informacija

Autorius: Victor Lombardi
Leidėjas: Rosenfeld Media
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 250
ISBN-10: 1933820179
ISBN-13: 9781933820170
Formatas: 229 x 152 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Why We Fail: Learning from Experience Design Failures“

Būtina įvertinti prekę