Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

WHY DO PRODUCTS, IDEAS, AND BEHAVIORS CATCH ON?

-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,19 
Įprasta kaina: 41,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.4000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Having a great marketing strategy in place is key to the success of any business. Without a marketing strategy, you lack focus. And without focus, you will, quite simply, fail to reach any of the goals and objectives that you have set. Failure to plan is planning to fail. Read This WHY DO PRODUCT, IDEAS,AND BEHAVIOR CAUGHT ON? By ARVIND UPADHYAY

Informacija

Autorius: Arvind Upadhyay
Leidėjas: Notion Press
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 134
ISBN-13: 9798887493657
Formatas: 229 x 152 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „WHY DO PRODUCTS, IDEAS, AND BEHAVIORS CATCH ON?“

Būtina įvertinti prekę