Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

When a brand gets wings. Red Bulls secret of marketing success

-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 25.8300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Essay from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, University of Southampton (University of Southampton - Centre for Language Study), course: Intermediate English for Business, language: English, abstract: The high energy drink Red Bull has been profitably sold since 1987. The company¿s figures confirm its success around the world. Red Bull¿s secret is an extraordinary marketing consisting mainly of the organisation of fun sport events to create a cool image and make teenagers loyal costumers. With this unique concept the enterprise will go on governing the growing energy drink branch.

Informacija

Autorius: Sabine Buchholz
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 16
ISBN-10: 3638906124
ISBN-13: 9783638906128
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „When a brand gets wings. Red Bulls secret of marketing success“

Būtina įvertinti prekę