Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

What Counts as Knowledge in Educational Settings: Disciplinary Knowledge, Assessment, and Curriculum

-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This volume of Review of Research in Education provides readers with multiple interpretations of how changing views of knowledge across educational contexts shape curricular decisions, learning opportunities, and theories of teaching. The chapters situate various interpretations of knowledge in historical, political, and policy contexts and examine the relevance of these interpretations for education.

Informacija

Autorius: Gregory J. Kelly, Allan Luke, Judith Green,
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 386
ISBN-10: 1412964334
ISBN-13: 9781412964333
Formatas: 229 x 152 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „What Counts as Knowledge in Educational Settings: Disciplinary Knowledge, Assessment, and Curriculum“

Būtina įvertinti prekę