Ways of Seeing: The Scope and Limits of Visual Cognition

-15% su kodu: ENG15
202,05 
Įprasta kaina: 237,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
202,05 
Įprasta kaina: 237,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 237.7100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

An eminent philosopher and a world famous neuroscientist collaborate on the question of what it really means to see. A truly interdisciplinary book, it blends neurophysiology, electrophysiological studies, cognitive psychology, psychophysics, and the philosophy of mind, to create a valuable contribution to the field of cognitive science.

Informacija

Autorius: Marc Jeannerod, Charles Heckscher, Michael Maccoby,
Leidėjas: OUP Oxford
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 308
ISBN-10: 0198509219
ISBN-13: 9780198509219
Formatas: 234 x 156 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Ways of Seeing: The Scope and Limits of Visual Cognition“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Ways of Seeing: The Scope and Limits of Visual Cognition“