Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design

-15% su kodu: ENG15
52,61 
Įprasta kaina: 61,89 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
52,61 
Įprasta kaina: 61,89 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 61.8900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics.

Informacija

Autorius: Russell Bestley, Paul McNeil,
Leidėjas: Bloomsbury Academic
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 250
ISBN-10: 1350160563
ISBN-13: 9781350160569
Formatas: 270 x 214 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design“