Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Visual Persuasion: The Role of Images in Advertising

-15% su kodu: ENG15
339,20 
Įprasta kaina: 399,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
339,20 
Įprasta kaina: 399,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 399.0600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The pictures in television commercials, magazine advertisements and other forms of advertising often convey meanings that cannot be expressed as well, or at all, through words or music. Visual Persuasion is an exploration of the uniquely visual

Informacija

Autorius: Paul Messaris
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1996
Knygos puslapių skaičius: 320
ISBN-10: 0803972466
ISBN-13: 9780803972469
Formatas: 229 x 152 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Visual Persuasion: The Role of Images in Advertising“

Būtina įvertinti prekę