Visual Communication: Understanding Images in Media Culture

-15% su kodu: ENG15
135,31 
Įprasta kaina: 159,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
135,31 
Įprasta kaina: 159,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 159.1900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.

Informacija

Autorius: Giorgia Aiello, Katy Parry,
Leidėjas: SAGE Publishing Ltd
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 314
ISBN-10: 1412962242
ISBN-13: 9781412962247
Formatas: 244 x 170 x 18 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Visual Communication: Understanding Images in Media Culture“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Visual Communication: Understanding Images in Media Culture“