Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

visceral hedonic rhetoric: Exploring the Design of Interactive Products

-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 113.7000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This empirical study analysed consumer emotional responses towards interactive products, specifically looking at properties that persuasively induce the pursuit of pleasure at an instinctual level of cognition, now known as ¿visceral hedonic rhetoric¿. By analysing three different types of interactive products results found hierarchical and inter-relatable attributes with the potential to provide a positive consumer-product relationship that is more meaningful, less disposable and more sustainable in the future.

Informacija

Autorius: Cara Wrigley
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 3659118214
ISBN-13: 9783659118210
Formatas: 220 x 150 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „visceral hedonic rhetoric: Exploring the Design of Interactive Products“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „visceral hedonic rhetoric: Exploring the Design of Interactive Products“