Iki 12.20 12:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Viešojo, nevyriausybinio ir privačiojo sektorių socialinė komunikacija

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Giedrė Kvieskicnė, Vytautas Kvicska ir Eglė Celiešienė mokslo studijoje „Viešojo, nevyriausybinio ir privačiojo sektorių socialinė komunikacija" nagrinėja gerosios socialinės komunikacijos it partnerystės patirties pavyzdžius Lietuvoje ir kitose pasaulio šalyse. Vaikai ir jaunimas yra neproporcingai paveikti skurdo. Dar prieš pasaulinę finansų krizę vaikų skurdo lygis buvo pernelyg aukštas. Nors įsipareigojimų išspręsti situaciją esama, tačiau daugiau nei vienas iš keturių vaikų (27,7 proc.) Europos Sąjungoje patiria skurdą ar socialinę atskirtį. Socialinė komunikacija, partnerystė ir kompleksinė pagalba šeimai yra nauja socialinių inovacijų it pozityviosios socializacijos forma, padedanti sumaniai spręsti vaikams, jų šeimoms, globėjams ar rūpintojams iškylančias problemas. Vaikų padėtis Lietuvoje ir visame pasaulyje yra glaudžiai susijusi su švietimo, socialinės politikos ir sveikatos apsaugos, kitų sektorių it pilietinės visuomenės veikla. Teikiama sisteminė pagalba vaikams, jų šeimoms, globėjams ar rūpintojams leidžia pagerinti vaikų gyvenimą, sustiprinti skirtingų sektorių partnerystę, padidinti tarpusavio supratimą, pasitikėjimą ir socialinį kapitalą. Pozityvioji vaiko socializacija ir gerovė yra tiesiogiai susijusios su valstybine vaikų ir jaunimo gerovės politika ir gali būti labai paveiktos socialinės ekonomikos principų. Socialinė ekonomika, remdamasi privataus verslo veikimo principais, efektyviai sprendžia rokias visuomenes problemas, kaip skurdo mažinimas, visuomenės narių grąžinimas į darbo rinką, patyčių prevencija ir kt.

Analizuodami socialinės komunikacijos, pozityviosios socializacijos ir socialinės partnerystės sąsajas, autoriai nagrinėja nacionalinių, tarptautinių nevyriausybinių organizacijų, jų tinklo strategijas ir virtualiąsias ugdymosi platformas. Parodoma, kad socialinės komunikacijos ir partnerystės būdu kuriamas socialinis kapitalas didina visuomenės produktyvumą, pasitikėjimą, palengvina priimamus sprendinius, o tai svarbu viešajam, privačiajam ir nevyriausybiniam sektoriams bei mokslo institucijoms. Nors tyrimų vaikų gerovės srityje yra atlikta ne vienas, tačiau trūksta duomenų apie kokybišką viešojo, privačiojo ir nevyriausybinio sektorių partnerystę dėl vaikų gerovės. Socialine ekonomika grįstos socialinės partnerystės, kompleksinės pagalbos it socialinio tinklo veiklos analizė atskleidžia veiksmingas vaikų pozityviosios socializacijos ir aktyvios jtraukties strategijas. Studijoje, remiantis tarptautiniais indeksais, statistika, teorinių, pirminių šakinių analize ir kokybiniu tyrimu, vertinamas viešojo, privačiojo it nevyriausybinio sekrorių partnerystės poveikis vaikų gerovei.

Informacija

Autorius: Giedrė Kvieskienė, Vytautas Kvieska, Eglė Celiešienė
Leidėjas: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 114
Formatas: 17x24, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094711251

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
5 1 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2019-07-02

Nuostabi knyga, ačiū