✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti.
Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacijos, parodančios, su kokiais iššūkiais susi-duria ir Lietuvos, ir žinomiausios pasaulio kompanijos.
Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo, ekonomikos studijų krypčių studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo dalykus, ir visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.
Autorius: | Marija Kučinskienė, Laura Žiogelytė, Gražina Jatuliavičienė |
Leidėjas: | Vilniaus universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2012 |
Knygos puslapių skaičius: | 308 |
Formatas: | 15x21, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094590528 |
Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę