✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Šioje mokomojoje knygoje koncentruotai pateikiama informacija svarbiausiais teoriniais ir praktiniais verslo strategijų atvejų analizės klausimais, išryškinamas įvairus požiūris į verslo strategijas ir pateikiamos perspektyvios verslo strategijų formavimo ir jų tyrimo kryptys. Verslo strategijų nagrinėjimas teoriniu požiūriu sudaro prielaidas strategiškai svarbiems sprendimams, adekvatiems šiuolaikinės aplinkos pokyčiams, priimti.

Mokomojoje knygoje pateikiamos aktualios verslo atvejų situacijos, parodančios, su kokiais iššūkiais susi-duria ir Lietuvos, ir žinomiausios pasaulio kompanijos.

Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo, ekonomikos studijų krypčių studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo dalykus, ir visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.

Informacija

Autorius: Marija Kučinskienė, Laura Žiogelytė, Gražina Jatuliavičienė
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 308
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9786094590528

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 0
4 2
3 0
2 0
1 0
4 2 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2020-12-15

Puiki knyga

2020-12-15

Puiki knyga