✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 BLACK FRIDAY! Nemokamas pristatymas nuo 10€ į Venipak paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Mokomojoje knygoje "Verslo strategija: atvejo analizė" pateikiami žymiausių pasaulio kompanijų, veikiančių turizmo versle (apgyvendinimo, maitinimo, transporto, kelionių organizavimo, laisvalaikio ir pramogų bei sveikatinimo ir grožio puoselėjimo srityse), kurios besivaržydamos tarpusavyje „diktuoja“ šiuolaikines mados tendencijas pasaulinėje rinkoje, atvejai.

Knyga galėtų būti naudinga vadybos ir verslo administravimo ir ekonomikos studijų krypčių bakalauro, magistrantūros studijų studentams, studijuojantiems verslo strategijų, verslo strateginio valdymo, planavimo, taip pat tarptautinio turizmo verslo, turizmo įmonės vadybos ir turizmo planavimo dalykus, bei visiems kitiems, kuriems aktualios teorinės ir praktinės verslo strategijų problemos, taip pat norintiems susipažinti su žymių kompanijų verslo sėkmės paslaptimis.

Informacija

Autorius: Marija Kučinskienė, Laura Žiogelytė, Aida Mačerinskienė
Leidėjas: Vilniaus universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 260
ISBN ar kodas: 9786094593987

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti