✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅

🚛 Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus. Daugiau čia >> 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >> 🔥

Verslo knygų rinkinys "Pasaulis, verslas ir ateitis" (6 knygos už 4 knygų kainą)

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

6 knygų komplektas už 4 knygų kainą:


Pasaulinis šurmulys


Įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas.

Pasaulinis šurmulys – kai už jus kiti pasakoja ir skleidžia
jūsų istoriją – yra vienas iš įdomiausių ir veiksmingiausių būdų
pasiekti savo auditoriją.

Pasaulinis šurmulys reiškia, kad žmonės visame pasaulyje kalba apie jus,
jūsų kompaniją ir jūsų produktus. Ar gyvenate San Franciske, Dubajuje
ar Reikjavike, pasaulio interneto bendruomenės nariai noriai jungiasi
prie jūsų pateikiamos medžiagos internete. Tai reiškia, kad šurmulys
internete masina pirkėjus prie jūsų virtualių namų slenksčio, o daugybė
aistruolių lankosi jūsų svetainėje ir interneto dienoraščiuose todėl,
kad jie tikrai nori ten būti.

Pajungdamas socialinės žiniasklaidos
galią ir žinodamas paslaptis, kodėl žmonės dalijasi įvairiais dalykais
tokiose interneto svetainėse kaip YouTube, Facebook ir interneto dienoraščiuose, jūs galite  nekantrius pirkėjus pritraukti prie savo virtualių durų slenksčio – veltui!

Siekdamas, kad žmonės kalbėtų apie jus ir jūsų idėjas, privalote
atsispirti potraukiui įkyriai reklamuoti savo produktus ir paslaugas.
Sukurkite ką nors įdomaus, apie ką bus kalbama internete.
Nesijaudinkite, nes kai išgarsėsite internete, žmonės stovės eilėje,
norėdami sužinoti daugiau ir pirkti tai, ką siūlote.

Sėkmę atneša internete spausdinamos mintys, kuriomis žmonės nori
dalytis. Čia nekalbame apie reklaminius triukus. Nekalbame apie mokėjimą
agentūrai, kuri trukdytų kitiems. Kalbame apie pasaulinio šurmulio,
galingiausios rinkodaros formos, pajungimą savo tikslams.

Davidas Meermanas Scottas yra įžymus interneto rinkodaros strategas,
verslininkas, sakantis programines kalbas ir vedantis seminarus. Jis yra
"Verslo žinių" išleistos knygos "Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių
taisyklės" autorius.


Ateities failai: kaip gyvensime po 50 metų



Knygoje Ateities failai: kaip gyvensime po 50 metų
gausu provokuojančių prognozių apie tai, kaip pasaulis gali pasikeisti
per artimiausius penkiasdešimt metų. Joje aptariami šiuo metu
besiformuojantys visuomenės, technologijų, ekonomikos ir verslo modeliai
bei plėtra, taip pat pateikiamos moksliškai pagrįstos hipotezės, kur
tai gali mus nuvesti.Ateities prognozavimas - gana pavojingas
žaidimas, nes ateities neįmanoma numatyti tik pagal dabartį ir praeitį.
Netikėtos idėjos ar įvykiai dažnai sugriauna bet kokius ateities planus
bei pakeičia prognozes, tačiau prognozuoti vis tiek geriau, negu
visiškai negalvoti apie ateitį. Tačiau knygoje „Ateities failai“
svarbiausia – visai ne prognozės. Knygos tikslas - išlaisvinti žmonių
(ir visuomenės, ir kiekvieno žmogaus) vaizduotę, kad žinomus dalykus
pamatytume naujoje šviesoje, kad nežinomybė taptų aiškesnė, kad visi (ir
atskiri žmonės, ir organizacijos) pamąstytume apie tai, kur einame, ir
nuspręstume, ar bus verta, kai pateksime, ten pasilikti.
Ateities failai: kaip gyvensime po 50 metų
itin vertinga knyga ne tik verslo analitikams, strategijų kūrėjams ar
organizacijoms. Joje mums visiems pateikiama daugybė nepaprastai
turtingos ir įdomios medžiagos, kurią išties verta apmąstyti, prieš
stačia galva neriant į ateitį.

„Ši knyga padės jums geriau suprasti, kas vyksta: ar pasaulis kraustosi iš proto, ar tampa dar protingesnis.“


Theodore'as Zeldinas, knygos An Intimate History of Humanity autorius


Pasaulis yra išgaubtas. Nematomi pavojai, gresiantys globalinei ekonomikai



Knygos "Pasaulis yra išgaubtas. Nematomi pavojai, gresiantys globalinei ekonomikai" autorius
Davidas Smickas tarytum gidas vedžioja skaitytojus po svarbiausių
bankininkų, finansų ministrų ir netgi ministrų pirmininkų darbo
užkulisius.

Jis atskleidžia, kokiu būdu šiandieninė verslo aplinka tapo tokia
rizikinga – ir kodėl chaosas nekilnojamojo turto sektoriuje gali būti
nepalyginamai rimtesnių bėdų pranašas.

Jis gvildena du klausimus, kirbančius beveik kiekvieno žmogaus galvoje:
kiek prasta yra tikroji šiandieninės nestabilios ekonomikos padėtis? Ir
ką galima būtų padaryti šiai padėčiai pagerinti?

Autorius tobulai piešia šiandieninės situacijos paveikslą.

Knygą "Pasaulis yra išgaubtas: Nematomi pavojai, gresiantys globalinei ekonomikai" privalu
perskaityti kiekvienam investuotojui ir politikui bei visiems, kuriuos
jaudina šiandieninei pasaulinei finansų sistemai kylantys iššūkiai.



XXI amžiaus nematomi čempionai



Kas tie nematomi čempionai ir kas jiems pelno sėkmę?

Niekas geriau neišmano apie tokias įmones, kaip Hermannas Simonas.

Jo knyga "XXI amžiaus nematomi čempionai" atskleidžia tokių įmonių paslaptis:

 - jos sąmoningai eina savo keliu,

- jos atmeta trumpalaikius vadybos metodus,

- jos beveik viską daro kitaip negu stambios įmonės.

Nematomi čempionai yra sektinas veiksmingo vadovavimo įmonėms XXI
amžiuje pavyzdys. Įmonės, vadybininkai ir jaunoji karta iš nieko kito
tiek daug nesužinos apie vadybą, nukreiptą į ateitį.

Nematomi čempionai patvirtina, kad gera vadyba - tai gebėjimas daug
mažų dalykų daryti šiek tiek geriau už konkurentus, užuot be galo
tobulai atlikus vieną didelį darbą.

Nematomi čempionai yra gerai prisitaikę siekti savo rinkose lyderių
pozicijų, nors iš esmės tai yra "eilinės" įmonės, tik jos renkasi
specifines strategijas. Šios strategijos turi savyje elementų, galinčių
praversti ir smulkioms, ir didelėms įmonėms.

Profesorius daktaras Hermannas Simonas jau daug metų tyrinėja įmones,
kurios nepastebimai iškilo iki pasaulinių lyderių. H. Simonas yra
visame pasaulyje veikiančios konsultavimo įmonės „Simon-Kucher &
Partners“ direktorius. Reguliariai publikuoja straipsnius ekonomikos
leidiniuose.


Vadybos ateitis



Knygoje "Vadybos ateitis" pasaulyje pripažintas
verslo išminčius Gary Hamelas teigia, kad šiandien, labiau nei bet
kada, organizacijoms reikia drąsių vadybos inovacijų. Dabartinis
valdymo modelis, orientuotas į kontrolę ir produktyvumą, nebetinka
pasaulyje, kur verslo sėkmę lemia prisitaikymas ir kūrybiškumas.

Žaibiški pokyčiai, trumpalaikis pranašumas, technologinės nesėkmės,
maištingi konkurentai, susiskaldžiusi rinka, visagaliai klientai,
nepaklusnūs akcininkai – šie XXI amžiaus iššūkiai peržengia organizacijų
struktūros ribas ir atskleidžia valdymo modelio, nesugebėjusio
atlaikyti laiko diktuojamo tempo, ribotumą. Kokią geriausią valdymo
kryptį rinktis šiandien, kad rytoj galėtume džiaugtis rezultatais? Apie
tai knygoje "Vadybos ateitis".

Pionierių kelias visuomet ne rožėmis klotas. Tačiau būtent jie arba vainikuojami laurais, arba žūsta. Galimybės vienodos.

Vis dėlto turite drąsos ir pasiryžote eiti niekieno nepramintais
keliais? Tada pirmyn. Juo labiau, kad perskaitę knygą "Vadybos ateitis"
jūs greičiausiai pateksite į laimingųjų gretas, o ne būsite palaužti
nesėkmingai susiklosčiusių aplinkybių. Bent jau patys nepadarysite
klaidų, kurios pionieriams kartais gali būti pražūtingos.

„Jūsų organizacijos veiklą varžo ne veiklos ar verslo modelis,
bet valdymo modelis. Tam skirta ši knyga. Mūsų tikslas – padėti jums
tapti XXI amžiaus valdymo pionieriais, suteikti jums žinių, kad
galėtumėte iš naujo kurti valdymo principus, procesus ir kurti verslą
mūsų postmoderniame amžiuje. Savo knygoje įrodysime, kad vadybos
inovacijos turi unikalią galią sukurti ilgalaikį jūsų kompanijos
pranašumą, ir nurodysime žingsnius, kuriuos turėsite žengti, kad pirmiau
įsivaizduotumėte, o vėliau ir kurtumėte vadybos ateitį,“
- trumpai knygos naudą nusako jos autoriai.

Ir čia pat numalšo tų skaitytojų entuziazmą, kurie tikisi, kad versdami
puslapį po puslapio iš karto sukurs pergalingą valdymo modelį.

„Nors knygos puslapiuose minima daugybė pavyzdžių ir istorijų,
tačiau tai nėra geriausios praktikos vadovas. Čia nėra pamokslų „eikite
ir darykite taip“. Atvirai šnekant, geriausi šiandienos pavydžiai yra
neužtektinai geri. Net kompanijos, kuriomis pasaulyje „labiausiai
žavimasi“, nėra taip lengvai prisitaikančios, tokios novatoriškos ar
tokios smagios dirbti, kaip galėtų ar turėtų būti. Mano manymu, kalbant
apie valdymo ateitį, reikia pirmauti, o ne sekti paskui kitus. Ši knyga –
vadovas, kaip išrasti geriausias rytojaus praktikas šiandien“
, – kiekvienam skaitytojui tapti išradėju siūlo autoriai, knygos idėjas patardami naudoti kaip žaliavą, reikalingą išradimui.

Kas verslui kuria didžiausią grėsmę? Nekompetentingas vadovas,
netinkamai pasirinkti darbuotojai, nesąžiningi klientai, nepalankūs
įstatymai ir dar galybė priežasčių. Taip, visa tai kiekvienai įmonei lyg
akmuo po kaklu. Tačiau įdėjus pastangų galima rasti būdą, kaip tuo
akmeniu atsikratyti.  Didžiausia bėda verslui – nežinomybė. Arba
tiksliau, neturėjimas plano, kaip reikės pasielgti pasikeitus
aplinkybėms. Sukurti valdymo planą – viena iš būtinybių, nes joks
orakulas nepasakys, kas jūsų įmonės laukia rytoj, po kelių mėnesių ar
penkių metų.

Valdymo plane jums neturėtų tekti prievaizdo vaidmuo. Vien paklūstantys
darbuotojai yra patogūs, net naudingi, tačiau neilgai. O mes juk kalbame
apie rytojaus laimėtoją. Kad tokiu taptumėte, teks atsisakyti ne vieno
kompromiso.

Knygoje rasite atsakymų, kaip tai padaryti, kad mažiausiai patirtumėte
nepatogumų ir pats, ir visa jus supanti aplinka. O kuo daugiau pokyčių
valdyme, tuo arčiau revoliucija – vien tas žodis kelia nerimą tiek
patiems vadovams, tiek darbuotojams. Patarimų, kaip išnaudoti
revoliucijos galimybes ir nepasijusti pralaimėtoju, vėl galima ieškoti
knygoje.

Kad būtumėte tarp nugalėtojų, jums reikės įveikti ne vieną užduotį:
nustatyti tikslus, suvienyti pastangas, motyvuoti, koordinuoti ir
valdyti veiklas, kaupti ir paskirstyti išteklius, kurti ir stiprinti
santykius, derinti ir įgyvendinti akcininkų poreikius. Sakote, tos
užduotys jau ir dabar yra jūsų duona kasdieninė? Tuomet sveikiname, nes
jūs teisingame kelyje ateities valdymo link. „Šios užduotys –
svarbiausios siekiant žmogiškų tikslų nepriklausomai nuo to, ar rengiate
misiją į Marsą, vadovaujate vidurinei mokyklai, kuriate Holivudo
veiksmo filmą ar organizuojate bažnyčios kepinių mugę. Valdymo inovacija
galima pavadinti bet kokius veiksmus, kurie žymiai pakeičia darbo
atlikimo organizavimą“
, - aiškina knygos autoriai.

Ir ne tik valdymo inovacijos sukuria įmonės sėkmę, nors jų galia –
nepaneigiama. Svarbiausia sugebėti nuo inovacijos žengti pranašumo link.
Kaip tai padaryti, atsakymas "Vadybos ateityje".


Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų



Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems
pasauliniams gigantams kaip „McDonald‘s“ ir „CocaCola“, sukūrusiems
naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais
žlunga.

Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi. "Prekių ženklų nesėkmės. Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų" -
tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti. Autorius atskleidžia, kas
kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų
sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie
tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą
ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros
pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl
prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo
knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti
prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas,
vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo
nužudyti vos gimusius“.

"Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai - žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“

Financial Times

Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis
organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros
sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį
Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų
klesti ir išgyvena.


 

Informacija

ISBN ar kodas: KOMPL-9

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti