Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Verslas, krikščionybė ir vartotojiška visuomenė

Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Eseistikos rinkinys apie įvairias verslo ir verslo etikos temas. Autorius gyvai svarsto apie bankų pasaulį, lietuvių finansinės galios maniją, gimtosios kalbos neverslumą, vartotojiškumo kultūrą, krikščionybę bei reklamą, pateikia ir amerikietiškąjį verslo etikos variantą, taip pat susimąsto, ką reiškia pasitraukti į mišką XXI amžiuje..
Šios knygos autorius Tomas Kavaliauskas be sentimentų teigia, jog spartusis lietuviškasis verslumas, tas gebėjimas "prasisukti" versle, yra mūsų tautinio charakterio bruožas ir netgi tautinė moralė. Jokios klaidos nėra. Tiesiog vietoje romantizuoto lietuviško nuoširdumo - "sulitėjęs" (nuo žodžio litas) ir "suakcėjęs" (nuo žodžio akcija) finansinis mentalitetas. Bet staiga, nuvilnijus finansinei krizei, net bankai turi pažaboti savo finansinį gobšumą...
Neatsitiktinai autorius daug dėmesio skiria vartotojiškos visuomenės analizei. Materialinei gerovei priešpriešinama esė apie Pontifiką Joną Paulių II, jo pašaukimą ir krikščioniškąją moralės viziją.Tačiau šioje knygoje rasime eseistikos ir apie Kauno Žalgirį, gyvenimą miške su internetu, apie žoliapjove nupjautus pirštus ir net apie Popiežiaus Benedikto XVI pravardes bei jo politinę maldą...

Informacija

Autorius: Tomas Kavaliauskas
Leidėjas: Versus aureus
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN ar kodas: 9789955341666

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti