Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>

Nemokamas pristatymas nuo 20€ į paštomatus Lietuvoje * 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, verslininkams iškyla būtinybė ieškoti perspektyvių būdų įgyti konkurencinį pranašumą. Brandžiose rinkose, kuriose pasiūla viršija paklausą, vartotojų lojalumas tampa vienu pagridninių verslo tikslų. Organizacijoms svarbu kurti ir palaikyti ilgalaikius ryšius su vartotojais - formuoti jų lojalumą, daug dėmesio skirti santykių marketingui.

Informacija

Autorius: Arvydas Bakanauskas
Leidėjas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 84
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789955124603

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti