Viskas iki 4,99€ + knygos su defektais! Naršykite ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Vadovėlyje supažindinama su pagrindinėmis vartotojų elgsenos teorijomis, jų taikymo svarba marketingo praktikoje. Vadybinis supratimas apie vidinius ir išorinius veiksnius, lemiančius vartotojų elgseną nuo problemos atsiradimo iki produkto įsigijimo ir vartojimo, bus naudingas kuriant veiksmingas marketingo strategijas. Taip pat išsamiai analizuojami su vartojimu susiję socialiniai procesai: vartotojų elgsenos kaitos tendencijos, naujovių sklaida rinkoje, reklamos suvokimas.
Vadovėlis skiriamas aukštųjų mokyklų pirmosios ir antrosios studijų pakopų studentams, gilinantiems savo žinias vadybos, marketingo ir psichologijos srityse. Taip pat jis rekomenduojamas praktikams, besidomintiems marketingu ir psichologija ir norintiems išsamiau susipažinti su vartotojų elgsenos studijomis.
Autorius: | Indrė Pikturnienė, Jolita Kurtinaitienė |
Leidėjas: | Vilniaus universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2010 |
ISBN ar kodas: | 9789955335931 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti