✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Mokymo priemonėje "Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, kalbinis ugdymas I-II klasėje", skirtoje specialiųjų ugdymo(si) poreikių (SUP) vaikus auginantiems tėvams, pedagogams, įvairaus lygmens švietimo sistemos vadovams, analizuojami pradinio skaitymo ir rašymo didaktikos klausimai, sutelkiant dėmesį į vaikų mokymosi skaityti ir rašyti sunkumų priežastis ir galimus tų sunkumų įveikimo būdus.
Knygos "Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, kalbinis ugdymas I-II klasėje" pagrindą sudaro mokinių, turinčių vidutinių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, kalbinio ugdymo I–II klasėje didaktika. Specialus skyrelis skirtas nedidelių specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių kalbinio ugdymo individualizavimui aptarti ne tik I–II, bet ir kitose klasėse.
Prieduose pateiktas dažnesnių logopedinių, pedagoginių, lingvistinių ir didaktinių terminų žodynėlis, pluoštas pedagoginių pertraukėlių, kitos kalbinio ugdymo mokomosios medžiagos.
Autorius: | Jonas Ambriukaitis |
Leidėjas: | Lucilijus |
Išleidimo metai: | 2014 |
Knygos puslapių skaičius: | 239 |
Formatas: | 18x25, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955322261 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti