Vaiko savarankiškumas analizuojamas kaip socialinis edukacinis fenomenas, lemiamas socialinių, kultūrinių, ideologinių reiškinių. Remiantis teorinėmis prielaidomis ir empirinio tyrimo duomenimis, analizuojama, kaip ugdymas šeimoje konstuojamas diskurso, kaip socialinio žinojimo struktūrų, erdvėje ir kuriant individualias prasmių konfigūracijas. Tėvų edukacinės patirties savitumas siejamas su vidine darna, kuri leidžia simboliškai priartėti prie šeimos gyvenimo filosofinių dimensijų.
Tikiuosi, kad knyga „Vaiko su negale savarankiškumo ugdymo šeimoje diskursas“ skatins išmokti subtiliai ir optimistiškai vertinti asmens su negale savarankiškumo galimybes, suvokiant, kad ribotas vaiko bendravimas nebūtinai reiškia jo menkus gebėjimus ir galimybes tai daryti. Tai gali išreikšti vaiko nenorą bendrauti. Ir ribotų galimybių bendrauti turinti žmogus gali savarankiškai apsispręsti - nebendrauti. Knyga skiriama tiek edukologijos, socialinio darbo, socialinės pedagogikos, specialiosios pedagogikos studentams, doktorantams, tyrinėtojams, tiek ir šios srities praktikams.
Autorius: | Rita Vaičekauskaitė |
Leidėjas: | Klaipėdos universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2008 |
Knygos puslapių skaičius: | 218 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955183600 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti