Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Knygoje analizuojamos 124 vadybos koncepcijos ir modeliai - tai "Subalansuoti veiklos rodikliai" ir "Bostono matrica", "Patirties kreivė", "Kaizen" ir "McKinsey 7s modelis", "Poterio savitosios strategijos", "Santykinė sąnaudų pozicija" ir "Subalansuota plėtra", "Šešios sigmos", "Verte grįsta vadyba", "Pelningumo vadyba" ir "Nulinis planavimas" bei daugelis kitų dalykų.
Knyga "Vadybos koncepcijos ir modeliai nuo A iki Z" tikrai bus parankinė verslo ir vadybos praktikams, vyriausybinėms, viešojo sektoriaus ir ne pelno organizacijoms, taip pat universitetų ir verslo mokyklų mokslininkams bei studentams.
Knygos "Vadybos koncepcijos ir modeliai nuo A iki Z" autoriai Bengt Karlof ir Fredrik Helin Lovingsson yra vadybos konsultantai su didžiule patirtimi, per daugelį metų sukaupta dirbant su įvairiausių rūšių ir dydžio kompanijomis. Jie jau seniai suprato, jog daugeliui įmonių vadovų trūksta išsamesnių žinių apie plačiai naudojamas vadybos koncepcijas ir modelius. Šių žinių spragai užpildyti ir skirta ši knyga. Bengt Karlof yra kelių knygų, kurias išleido John Willey leidykla, autorius.
Iš anglų kalbos vertė Arvydas Okas
Pratarmė
Šiuolaikiniame pasaulyje labai pagausėjo vadovaujančiųjų darbuotojų, kuriems būtinos vadybos žinios. Reikalavimai mūsų intelektualiems gebėjimams išaugo, todėl sugebėjimas valdyti ir plėtoti verslą yra labai vertinamas.
Verslo vadybos aplinkoje pastebima ryški semantinė painiava, nes esama daugybės koncepcijų ir terminų, kuriems trūksta visuotinai žinomų ar priimtų apibrėžimų.
Kituose specializuotuose žodynuose - pavyzdžiui, medicinos ar teisės - yra pateikiami terminai, lengvinantys bendravimą ir darantys jį paprastesnį ir tokiu būdu leidžiantys pasiekti didesnį atitinkamos disciplinos efektyvumą. Medikai savoje aplinkoje dažniau kalba apie artritą, teisininkai - apie įsipareigojimą grąžinti skolą. Tai galima suprasti be papildomų paaiškinimų. Tačiau šių reikalų vadyba nėra taip gerai sutvarkyta. Tokius terminus kaip verslo koncepcija, vertikalios integracijos lygis, lyginamoji analizė ar Bostono matrica galima vartoti, bet kiek iš jų mes iš tikrųjų deramai suvokiame? Semantiką (prasmę ir supratimą) versle derėtų gerokai patobulinti.
Praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio pabaigoje buvo išleista knyga „Verslo strategija" („Business Strategy"). Jai galėjo būti sumanytas geresnis pavadinimas, nes čia tiesiog buvo pateikti bendrieji vadybos ir verslo sąvokų paaiškinimai ir terminologijos pavyzdžiai. Ši knyga buvo laipsniškai tobulinama, ir jos naujoji versija anglų kalba „Pagrindinės verslo koncepcijos" („Key Business Concepts") buvo išleista 1993 metais. Nuo to laiko ji buvo išversta į ne mažiau kaip 17 kalbų, tarp kurių paminėtinos rusų ir kinų kalbos. Tai rodo, kad visame pasaulyje reikia konceptualaus aiškumo ir tikslios informacijos, ir tai neapsiriboja kokia nors viena šalimi ar kalba.
Šioje knygoje aprašytos anksčiau išreikštos idėjos, tačiau knyga buvo labai pakeista ir patobulinta. Tai iš esmės visiškai nauja knyga, kurioje siekiama su esminėmis vadybos koncepcijomis ir modeliais supažindinti skaitytoją, atstovaujantį ne tik komercijos sektoriui, bet ir ne pelno organizacijoms bei viešajam sektoriui. Tikimės, kad ši knyga skaitytojams bus naudinga dar daugelį metų.
Autorius: | B. Karlof, F. Lovingsson |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2007 |
Knygos puslapių skaičius: | 415 |
Formatas: | 16x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9955460369 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti