✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs?
Manote, kad paslaptis slypi reklamoje?
Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas?
Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui.
Knygoje "Užkrečiama. Kodėl daiktai ar įdėjos tampa populiarūs" autorius pristato šešis pamatinius principus – Žingsnius, – kurie lemia, kad įvairios idėjos ir daiktai taps užkrečiami.
Kad ir kas būtumėte: didelės bendrovės vadybininkas ar mažutės įmonės savininkas, politikas, kandidatuojantis į parlamentą, ar sveikatos priežiūros darbuotojas, ši knyga "Užkrečiama. Kodėl daiktai ar įdėjos tampa populiarūs" pamokys, kaip idėjas ir produktus išgarsinti.
Iš anglų kalbos vertė Nida Norkūnienė
Autorius: | Jonah Berger |
Leidėjas: | Vaga |
Išleidimo metai: | 2016 |
Knygos puslapių skaičius: | 296 |
Formatas: | 15x21, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9785415024414 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti