Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

User-centric Social Multimedia Computing

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book presents the first paradigm of social multimedia computing completely from the user perspective. Different from traditional multimedia and web multimedia computing which are content-centric, social multimedia computing rises under the participatory Web2.0 and is essentially user-centric. The goal of this book is to emphasize the user factor in facilitating effective solutions towards both multimedia content analysis, user modeling and customized user services. Advanced topics like cross-network social multimedia computing are also introduced as extensions and potential directions along this research line.

Informacija

Autorius: Jitao Sang
Serija: Springer Theses
Leidėjas: Springer Berlin Heidelberg
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 124
ISBN-10: 3662446707
ISBN-13: 9783662446706
Formatas: 241 x 160 x 13 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „User-centric Social Multimedia Computing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „User-centric Social Multimedia Computing“