Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe: Uniting Theory and Practice

-15% su kodu: ENG15
76,03 
Įprasta kaina: 89,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
76,03 
Įprasta kaina: 89,45 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 89.4500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs).

Informacija

Autorius: John Heeley
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 190
ISBN-10: 1845414926
ISBN-13: 9781845414924
Formatas: 234 x 156 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Urban Destination Marketing in Contemporary Europe: Uniting Theory and Practice“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Urban Destination Marketing in Contemporary Europe: Uniting Theory and Practice“