Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Universal Principles of Design, Updated and Expanded Third Edition: 200 Ways to Increase Appeal, Enhance Usability, Influence Perception, and Make Better Design Decisions

-15% su kodu: ENG15
38,28 
Įprasta kaina: 45,03 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
38,28 
Įprasta kaina: 45,03 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 45.0300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Whether a marketing campaign or a museum exhibit, a video game or a complex control system, the design we see is the culmination of many concepts and practices brought together from a variety of disciplines. Because no one can be an expert on everything, designers have always had to scramble to find the information and know-how required to make a design work?until now.

Informacija

Autorius: William Lidwell, Kritina Holden, Jill Butler,
Leidėjas: Quarto
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 200
ISBN-10: 076037516X
ISBN-13: 9780760375167
Formatas: 255 x 221 x 30 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Universal Principles of Design, Updated and Expanded Third Edition: 200 Ways to Increase Appeal, Enhance Usability, Influence Perception, and Make Better Design Decisions“

Būtina įvertinti prekę