Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Understanding Public Relations: Theory, Culture and Society

-15% su kodu: ENG15
252,04 
Įprasta kaina: 296,52 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
252,04 
Įprasta kaina: 296,52 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 296.5200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This text introduces a socio-cultural approach to public relations as a way of analysing the growing importance of public relations in its social, cultural and political contexts and brings theory to life with a range of case studies, including YouTube vlogging, the global fair trade movement and the 2016 EU referendum in the UK.

Informacija

Autorius: Lee Edwards
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 288
ISBN-10: 1473913098
ISBN-13: 9781473913097
Formatas: 250 x 175 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Understanding Public Relations: Theory, Culture and Society“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Understanding Public Relations: Theory, Culture and Society“