Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

U.S. Lifestyles and Mainline Churches: A Key to Reaching People in the 90s

-15% su kodu: ENG15
38,69 
Įprasta kaina: 45,52 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
38,69 
Įprasta kaina: 45,52 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 45.5200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In this book, Tex Sample provides the church with the information it needs to attract and keep members. Sample disucsses common lifestyles, including what he calls the cultural middle, cultural right, and cultural left. Sample explores the characteristics of people in each of these groups-- their worldview and their needs as church members. His goal is to help mainline churches learn about and respond to the diverse groups that make up our society.

Informacija

Autorius: Tex Sample
Leidėjas: Westminster John Knox Press
Išleidimo metai: 1990
Knygos puslapių skaičius: 182
ISBN-10: 0664250998
ISBN-13: 9780664250997
Formatas: 234 x 156 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „U.S. Lifestyles and Mainline Churches: A Key to Reaching People in the 90s“

Būtina įvertinti prekę