Iki 12.20 14:00 val. pateiktus ir apmokėtus užsakymus - pristatysime į paštomatus Lietuvoje iki Šv. Kalėdų! Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥
Šiuo metu neparduodama

Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime

Knygos aprašymas

Vadovėlis skiriamas aukštųjų, aukštesniųjų mokyklų studentams, dėstytojams, turizmo įmonių vadovams ir darbuotojams bei visiems besidomintiems turizmo marketingo klausimais. Šioje knygoje skaitytojas supažindinamas su turizmo kaip sistemos tarpusavio ryšiais su makroaplinkos sistemomis, turizmo sistemos vidine struktūra bei pagrindinėmis sąvokomis turizmo istorijos raida Europoje ir Lietuvoje marketingo paskirties ypatumais, marketingo funkcijų tarp turizmo įmonių ir turizmo industriją koordinuojančių bei reguliuojančių organizacijų pasiskirstymo ypatumais. Taip pat nagrinėjami turizmo paslaugų vartotojų poreikių ypatumai ir segmentavimo būdai, aprašoma svetingumo, apgyvendinimo bei maitinimo įmonių svarba.

Informacija

Autorius: Irena Svetikienė
Leidėjas: Vilniaus kolegija
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 308
Formatas: 15x21, minkšti viršeliai
ISBN ar kodas: 9955-519-02-9

Pirkėjų atsiliepimai

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti