Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Translation and Social Media: In Theory, in Training and in Professional Practice

-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
97,22 
Įprasta kaina: 114,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 114.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Offering a discussion of translation and social media through three themes, theory, training and professional practice, this book builds on emerging research in Translation Studies, including references citing recent translation and social media industry data. Topics include the translation of hashtags and the relevance of indexing, among others.

Informacija

Autorius: Renée Desjardins
Serija: Palgrave Studies in Translating and Interpreting
Leidėjas: Palgrave Macmillan UK
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 160
ISBN-10: 1137522542
ISBN-13: 9781137522542
Formatas: 216 x 153 x 14 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Translation and Social Media: In Theory, in Training and in Professional Practice“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Translation and Social Media: In Theory, in Training and in Professional Practice“