Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing

-15% su kodu: ENG15
356,29 
Įprasta kaina: 419,17 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
356,29 
Įprasta kaina: 419,17 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 419.1700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This special issue of the Review of Marketing Research is devoted to a better understanding of the role of value in markets and marketing.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 270
ISBN-10: 1780529120
ISBN-13: 9781780529127
Formatas: 240 x 161 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing“