Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Tourism Sensemaking

-15% su kodu: ENG15
324,09 
Įprasta kaina: 381,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
324,09 
Įprasta kaina: 381,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 381.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Intends to advance knowledge and sense-making skills in interpreting cultural, organizational, and personal influences relating to tourism and hospitality behaviors. This title looks at how explicit tourism assessments are being conducted and how to go about accomplishing prescribing and applying advanced assessment metrics.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 256
ISBN-10: 0857248537
ISBN-13: 9780857248534
Formatas: 240 x 161 x 18 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism Sensemaking“

Būtina įvertinti prekę