Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites

-15% su kodu: ENG15
303,84 
Įprasta kaina: 357,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
303,84 
Įprasta kaina: 357,46 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 357.4600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Provides specific answers to hard questions about how to create valid metrics to measure the effectiveness of tourism advertising and the usefulness of destination marketing websites. In this title, several authors undertake information-usefulness audits on DMO (destination management office) websites and provide practical check lists.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 178
ISBN-10: 184950900X
ISBN-13: 9781849509008
Formatas: 240 x 161 x 14 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism-Marketing Performance Metrics and Usefulness Auditing of Destination Websites“

Būtina įvertinti prekę