Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Tourism Marketing: A Collaborative Approach

-15% su kodu: ENG15
250,38 
Įprasta kaina: 294,56 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
250,38 
Įprasta kaina: 294,56 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 294.5600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.

Informacija

Autorius: Alan Fyall, Brian Garrod,
Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 400
ISBN-10: 1873150903
ISBN-13: 9781873150900
Formatas: 240 x 161 x 26 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism Marketing: A Collaborative Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Tourism Marketing: A Collaborative Approach“