Tourism Management, Marketing, and Development: Volume I: The Importance of Networks and ICTs

-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
149,58 
Įprasta kaina: 175,98 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 175.9800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Tourism Management, Marketing, and Development revolves around the implementation of ICT applications in the tourism sector: technology is engendering a major shift both in the performance of individuals and companies involved in the tourism sector and having an impact on the way individuals consume services and enjoy experiences in space and time.

Informacija

Leidėjas: Palgrave Macmillan US
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 276
ISBN-10: 1349474711
ISBN-13: 9781349474714
Formatas: 235 x 155 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism Management, Marketing, and Development: Volume I: The Importance of Networks and ICTs“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Tourism Management, Marketing, and Development: Volume I: The Importance of Networks and ICTs“