Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Tourism Branding

-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
332,05 
Įprasta kaina: 390,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 390.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Academic studies have predominantly treated destination branding as a marketing phenomenon that happens to involve tourists as customers in a marketplace. This title attempts to free branding research and practice in tourism from the shackles of marketing that are dominated by the conventional approach of product, price, place, and promotion.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 306
ISBN-10: 1849507201
ISBN-13: 9781849507202
Formatas: 235 x 157 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Tourism Branding“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Tourism Branding“