Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Total Revenue Management (TRM): Case Studies, Best Practices and Industry Insights

-15% su kodu: ENG15
79,93 
Įprasta kaina: 94,03 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
79,93 
Įprasta kaina: 94,03 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 94.0300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book explores total revenue management (TRM), an emerging concept in revenue management that incorporates existing principles and tools of revenue management across all profit streams. It is a professional's guide to using TRM in an optimal and innovative manner to gain competitive advantage. Readers will gain comprehensive insights into the strategies, tools and principles of TRM including existing and emerging revenue streams across the value chain. The author offers a transparent and holistic explanation of pricing strategies, segmentation methods and distribution principles which enable implementation of TRM in organizations.

Informacija

Autorius: Marc Helmold
Serija: Management for Professionals
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2021
Knygos puslapių skaičius: 220
ISBN-10: 3030469875
ISBN-13: 9783030469870
Formatas: 235 x 155 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Total Revenue Management (TRM): Case Studies, Best Practices and Industry Insights“

Būtina įvertinti prekę