Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau  ČIA >>

Šventinės dovanos mobile 🔥 SUPER KAINŲ lentynos! Nuo -20% iki -80% pigiau! Naršykite čia >>  🔥

Tikslas II. Sėkmė nepriklauso nuo laimės (kieti viršeliai)

-10% su kodu: PATOGU
23,36 
Įprasta kaina: 25,95 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-29
-10% su kodu: PATOGU
23,36 
Įprasta kaina: 25,95 
-10% su kodu: PATOGU
Kupono kodas: PATOGU
Akcija baigiasi: 2024-12-29
-10% su kodu: PATOGU
2024-12-31 25.952 InStock
Knygą turime sandėlyje
Nemokamas pristatymas į paštomatus gruodžio 27 d. užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

„Tikslas II. Sėkmė nepriklauso nuo laimės“ - tai romano formoje pateikta rinkos problemų analizė ir realiai įgyvendinti ir įgyvendinami marketingo sprendimai.

...artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti - į Partnerystę orientuotas pardavimo būdas. Pagrindinis šio požiūrio credo yra: dirbdami drauge su Jumis pasieksime Jūsų verslo tikslus.

Šioje knygoje „Tikslas II. Sėkmė nepriklauso nuo laimės“ rasite pasakojimą, kaip to galima pasiekti. Ar dažnas iš mūsų verslininkų gali pasigirti savaisiais pardavimo vadybininkais, išmanančiais klientų problemas, žinančiais jų verslo sėkmės faktorius, jų gaunamą ekonominę naudą iš mūsų pasiūlymų? Ar dažnas iš mūsų vadovaujasi logika “Kol galutinis pirkėjas nenupirko, – niekas iš mūsų nepardavė!”? O kiek verslininkų vis dėlto mano, kad tik kainos dydis viską lemia? Kuris iš mūsų yra pamąstęs, kaip parengti tokį sprendimą, kad dar labiau padidėtų kliento sėkmė?..

Tokia naujoji mąstymo logika yra aprašyta šiame romane - vadovėlyje. Jis pagrįstas keliomis dešimtimis sėkmingų verslo atvejų analizių. Tie atvejai santykinai sugrupuoti į tris verslus, kurie iš esmės yra visiškai skirtingi: kosmetikos gamyba ir pardavimas (sprendimai mažmenai), spaustuvė, kurios įranga pasenusi ir dėl to beveik nebeįmanoma rungtis su modernesniais konkurentais, bei suspausto garo tiekimas.

Pagrindiniam knygos veikėjui iškyla būtinybė per tris mėnesius rasti sprendimus trims labai skirtingiems verslams, kad tie sprendimai būtų unikalūs ir kartu “tiražuojami”. Galima būtų įtarti, kad siužetas išgalvotas, jeigu knygos herojus neturėtų gyvo prototipo šiuolaikiniame verslo pasaulyje.

Informacija

Autorius: Eliyahu M. Goldratt
Leidėjas: Goldratt Baltic Network
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 262
Formatas: 15x21, kieti viršeliai
ISBN ar kodas: 9789985787519

Pirkėjų atsiliepimai

Atsiliepimai išfiltruojami pasirinkus eilutę

5 8
4 0
3 0
2 0
1 3
3.9 11 atsiliepimai
Rašyti atsiliepimą

Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti

2015-02-10

Keista, kai žmonės, nesugebantys rišliai ir be klaidų parašyti vientiso komentaro, bet bandantys naudoti "verslo" sąvokas, peikia knygą, kuri yra nuo seno vertinama. Skaičiau pirmąją Tikslo knygą. Tikrai verta dėmesio, aiškiai dėstomos mintis, principus tikrai galima pritaikyti realybėje.

2009-01-19

puiki knyga. super

2006-11-21

... nebent kaip nuobodžą novelę apie verslininkus. \r\nBereikalo tik išmesti pinigai ir tik bereikalo sugaištas laikas.\r\nDogmos - senos, stilius - ikirevoliucinis, metodai - antikvariniai. \r\nSiųlau praleisti šią knygą neskaičius.

2006-11-21

... kažkiek romanas - ir bendroje krūvoje nieko doro ir rišlaus: tiek ,as paskaitė Žydrųjų vandenų Strategija, Trouto \"Pozicionavimą\", yra bent jau minimalų kursą logistikos valdymą praėję ir domisi investicijų valdymu, tokią knygą gali skaityti nebe

2006-11-21

Jūs čia ar visi durnaropių prisivalgėte, ar knygų normalių nesate skaitę, ar čia tuos atsiliepimus leidėjai, siekdami padidinti pardavimus surašė???\r\nKnyga - net nepasakyčiau iš kokios srities: kažkiek iš pozicionavimo, kažkeik iš marketingo, kaškiek

2006-07-04

O aš visas šios serijos dalis atsisiunčiau pdf formatuose. Irgi manau nebloga investicija :)

2006-04-02

Puiki knyga. II dalis tinka ir pardavimo srityje dirbantiems zmonems.

2004-12-16

Pagarba! Tokios knygos gan senokai neskaičiau. Puslapius tiesiog ryte surijau. Knygoje realus gyvenimas, be jokios belitristikos, kaip dažnai būna tokios stiliaus knygose. Vadovėlio medžiaga+realus gyvenimas+romanas=nuostabi knyga!

2004-04-17

puiki knyga.nors as dar tik werslo studentas bet si knyga paliko man neisdildoma ispudi-nusipirkau wisa `tikslu`serija-manau tai yra puiki inwesticija.wisiem rekomenduoju-si knyga paneigia daugybe klaidingu werslo ispudziu

2003-04-10

Perskaityta knyga įkvepia naujiems darbams.

2002-12-29

Apribojimų teorijos principų, aprašytų knygoje \"TIKSLAS\" taikymas ne tik gamyboje, bet ir marketinge, logistikoje. \r\nTaip pat labai paprastai ir aiškiai išdėstyti kertinių problemų radimo būdai.\r\nManyčiau, tai yra \'must have\' knyga bet kuriam vadovui...