Užsisakykite iki gruodžio 23d. 15:30 val. ir atsiimkite užsakymus pirmadienį iki 16 val. - patogupirkti.lt sandėlyje Vilniuje, Kalvarijų g. 143 Daugiau ČIA >>
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
"Sumaniau išdėstyti tai, kas svarbiausia, užsispyrusiems žmonėms, siekiantiems būti geriausiais, be to, norėjau, kad mano žinios turėtų materialų pavidalą. Tai galėjo būti knyga. Kodėl? Knygą galima atsiversti greičiau nei tinklaraštį ir galimybė ją skaityti nepriklauso nuo interneto ryšio, būtinybės pakrauti bateriją ar sugebėjimo priimti HTML formatą."
Ketvirtį amžiaus Guy Kawasakis, būdamas verslininkas, lektorius, rizikos kapitalo specialistas, tinklaraščio autorius ir guru, atidžiai stebėjo abejotinas kryptis, netobulas teorijas, bepročių kalbas, atvirai kvailus veiksmus ir apsileidimą, - tai šiandien itin dažnai pasitaiko versle. Tiek daug žmonių siekė„žengti didelį žingsnį pirmyn" vien tam, kad galiausiai įsitikintų, jog tai, ką jie darė, buvo tiesiog didelė klaida.
Knygoje "Tikrovės testas" Kawasakis pataria, kaip sukurti stiprią bendrovę, kaip jai vadovauti, kad jos neįveiktų laikas ir nebaugintų besikeičiančios verslo teorijos užgaidos. Šiame verslininkams itin naudingame vadove pateikiami surinkti, atnaujinti ir papildyti geriausi jo populiaraus tinklaraščio įrašai ir savita autoriaus nuomonė apie daugelį verslo dalykų, pradedant veiksmingu bendravimu elektroniniu paštu ir baigiant apsisaugojimu nuo bukapročių protrūkio.
Kitos knygoje "Tikrovės testas" nagrinėjamos temos:
- Kaip pritraukti investuotojų dėmes
- Pristatymo taisyklė 10/20/30
- Kaip pelnyti audringus publikos plojimus
- Dešimt populiariausių rizikos kapitalo specialisto melagysčių
- Samdymo ir atleidimo iš darbo tikrovė
Knygoje "Tikrovės testas" aptariama:
Pristatymas: „Geriausia, kai pristatoma 10 skaidrių, nes paprastai žmogus per vieną susitikimą negali suvokti daugiau kaip dešimt sąvokų."
Rizikos kapitalo valdymas: „Rizikos kapitalo valdymas - tai veikla, kuria derėtų užsiimti ne karjeros pradžioje, o pabaigoje. Tai turėtų būti jūsų paskutinis, o ne pirmasis darbas."
Verslo planas: „Ideali verslo plano apimtis - dvidešimt ar net mažiau lapų su priedais. Verslo planui galioja taisyklė„kuo mažiau, tuo geriau". Kiekviena dešimtis lapų, viršijanti dvidešimt, sumažina plano perskaitymo tikimybę dvidešimt penkiais procentais. Tikimybė gauti finansavimą mažėja dar labiau."
Tarybos susirinkimas: „Pati svarbiausia tarybos valdymo taisyklė: niekuomet gyvenime nesistenkite nustebinti tarybos (išskyrus vieną atvejį - kai pardavimo apimtys yra didesnės, nei tikėtasi)."
Inovacijos: „Nesijaudinkite, jei jūsų šiuolaikiškas gaminys turi šiokių tokių trūkumų... Jei bendrovė lauktų, kol jis bus tobulas, niekuomet nejdiegtų jo į rinką, ir pirkėjai netektų galimybės jo įsigyti."
Klientų aptarnavimas: „Švelniai tariant, klientų aptarnavimas - darbas ne kiekvienam. Idealus aptarnaujantis personalas patiria malonumą padėdamas žmonėms ir spręsdamas problemas. To nepasakytum apie kiekvieną žmogų, kuris kreipiasi ieškodamas darbo."
Retorika: „Dauguma retorikos mokytojų nesutiks, tačiau kalbėjimo iš tribūnos tikslas - linksminti žmones. Jei žmonėms linksma, galite mestelėti ir šiek tiek informacijos. Tačiau jei jūsų pranešimas yra itin nuobodus, informacijos kiekis nepavers jo puikia kalba."
Populiarinimas: „Populiarintojas negali puikiai pademonstruoti produkto? Tai neįmanoma. Žmogus negali populiarinti produkto, jei negali jo pademonstruoti."
Viešieji ryšiai: „Trys geriausi klausimai viešųjų ryšių specialistui: „Kokie žurnalistai jums labiausiai patinka?" „Kodėl jie labiausiai jums patinka?",„Ar galėtumėte pateikti išskirtinio savo rengto pristatymo pavyzdį?" Klausdami pirmųjų dviejų galite sužinoti, kam iš tiesų rūpi žurnalistika. Trečiasis klausimas leis sužinoti, kas domisi originaliomis idėjomis."
Elektroninis paštas: „Idealaus elektroninio laiško apimtis yra penki sakiniai. Idealus turinys - viena idėja. Jei protingo žmogaus prašote protingo dalyko, vienu ar dviem sakiniais prisistatykite ir tuomet išdėstykite savo prašymą. Jei prašymas nėra protingas, iš viso niekam nerašykite."
Pokalbis: „Geras pašnekovas pats daug nekalba, bet sugeba prakalbinti kitus.Taigi, pokalbio meistrai yra ne tie, kurie moka kalbėti, o tie, kurie moka klausytis."
Kita Guy Kawasaki knyga - "Žavesys".
Iš anglų kalbos vertė Aušra Valantinienė
Pratarmė
Įsivaizduokite steroidais ir gėrimu Red Bull gyvą amerikietiškąją svajonę ir galbūt galėsite įsivaizduoti, koks gyvenimas verda Silicio slėnyje. Žinoma, Frankas Sinatra „miestu, kuris niekada nemiega" pavadino Niujorką, tačiau jis niekuomet nesilankė Silicio slėnyje. Žemės ruoželis nuo San Francisko iki San Chosė taip pat yra vieta, kur turbūt niekas nemiega. Ar žinote kodėl? Nes per naktis visi dirba. Ir svajoja. Ir viliasi.
Taip, čia yra pinigų. Tačiau yra ir tai, kas galingesnis ir vilioja labiau. Yra galimybė pakeisti pasaulį. Galimybė „pagauti bangą" jai dar besiformuojant ir leistis į kelionę, kuri įmanoma vos vieną kartą gyvenime. Ar niekada nesusimąstėte, kodėl susikrovusieji turtus kokioje nors technologijų bendrovėje grįžta atgal ir bando laimę dar kartą? Jie negali susilaikyti. Tai pernelyg smagu. O jeigu jiems nepasiseka, negi tai svarbu? Pagalvokite apie tai. Kur dar pasaulyje jus gali ištikti nesėkmė (turiu omenyje visišką nesėkmę), o paskui suteikiama dar viena galimybė? O po jos ir dar viena?
Silicio slėnis yra vienintelė tokia vieta visame pasaulyje. Tai tikriausias meritokratijos pavyzdys Amerikoje, vieta, kurioje puiki idėja ir noras arti kaip jaučiui gali grupę niekam nežinomų vaikinukų paversti milijardieriais. Tai ne Volstrytas, Vašingtono apygarda ar Holivudas, kur tikimybė, kad jums pasiseks, priklauso nuo pažįstamų skaičiaus ar lankyto koledžo. Silicio slėnyje niekam nerūpi, kokį koledžą baigėte (ir ar išvis krimtote kokius nors mokslus). Silicio slėnyje viskas grįsta idėjomis. Manote, ka turite puikią mintį? Sukurkite jai drabužį ir paleiskite į gyvenimą.
Jei skaitote šią knygą, gali būti, kad idėjų generavimo bitė jums jau įgėlė ir dabar galvojate, kaip pasielgtų tikras verslininkas. Jums teks dau išmokti: kaip uždirbti pinigų, kaip suburti komandą, kaip parduoti, kaip „kabinti makaronus", kaip pristatyti save ir savo mintis, kaip daryti įtaką žmonėms ir priversti juos tikėti jumis. Nėra geresnio vadovo po Silicio slėnį už Guy'ų Kawasakį, legendinį populiarintoją (angl. evangelist) ir rizikos kapitalo specialistą, kuris, rodos, pažįsta visus. Kitaip tariant, jis yra tas žmogus, kuris dar 1984 metais rinkai pristatė pirmąjį „Macintosh" kompiuterį. Ar girdėjote apie tai?
Jūs svajojate sutikti vadovą, išmintingą Silicio slėnio senbuvį, kuris priglaustų jus po savo sparneliu ir pasidalytų žiniomis apie tai, kaip viskas vyksta Silicio slėnyje? Dabar tokį jau radote. Mano patarimas ambicingiems verslininkams būtų toks: skaitykite šią knygą. Supraskite ją. Klausykite Guy'aus. Vadovaukitės jo patarimais. Tuomet padėkite knygą į šalį ir kibkite į darbą! Turite per mažai laiko, kad jį švaistytumėte. Silicio slėnyje yra dar vienas žmogus, kuris siekia to paties, kaip ir jūs. O galbūt ir ne vienas. Laimi pirmasis ir be klaidų atlikęs užduotį. Tiesa, tam reikia ir šiek tiek sėkmės.
Taigi, sėkmės jums!
DANIELIS LYONSAS arba IŠGALVOTASIS STEVE'AS JOBSAS
2008 metų birželis
Autorius: | Guy Kawasaki |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2009 |
Knygos puslapių skaičius: | 474 |
Formatas: | 17x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094210037 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti