✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
„Tikroji įtaka: kaip pasiekti savo tikslų nedarant spaudimo“ – verslo psichologijos profesionalų parašyta knyga visiems besistengiantiems kurti abipusiškai sąžiningus ir naudingus santykius.
Ar jaučiate įtampą negalėdami įtikinti žmonių, kad jūsų idėjos tikrai įdomios? Ar buvo taip, kad nesugebėjote sėkmingai baigti derybų ir praradote sandorį? Ar manote, kad bandydami daryti įtaką kitiems žmonėms kaskart susiduriate su priešiškumu?
Autorių pateikta įtakos koncepcija gali pakeisti jūsų pasaulėžiūrą, karjerą ir, galbūt, gyvenimą.
Milijonai žmonių visame pasaulyje perskaitė Dale Carnegie knygą „Kaip laimėti draugus ir daryti įtaką žmonėms“. Ir nors daugelis šios išskirtinės 1936 m. pasirodžiusios knygos patarimų vis dar aktualūs ir šiandien, joje aprašyta kita epocha. Šiandien mes gyvename pasaulyje, kuris sudėtingesnis, o žmonės mažiau patiklūs. Mes retai tikime gerais ketinimais, bet iš karto atpažįstame bandymus mumis manipuliuoti. Visa tai labai apsunkina įtakos procesą.
Žmonės šiandien tapo įtarūs. Jie greit perpranta įvairias įtikinėjimo technikas ir metodus, todėl įsiūlyti jiems prekę ar paslaugą darosi vis sunkiau. Niekam nepatinka būti maustomam ar verčiamam priimti vienokį ar kitokį sprendimą.
Jei žmogus pajunta spaudimą, jis įjungia gynybinius mechanizmus ir tampa, geriausiu atveju, abejingas, blogiausiu – kritiškas. Visi pardavimo ir įtakos vadovėliai pasakoja tik apie vienpusį ryšį – įtaką kitam. Kartais šis metodas veikia, deja, jis nekuria ilgalaikio pasitikėjimo ir patikimų tarpusavio santykių. Sėkmė įmanoma: pirmiausia, tik tuomet, kai kitų žmonių interesai taps tokie pat svarbūs, kaip jūsų, antra - jūs sieksite abipusiškai naudingų rezultatų.
Verslo psichiatras, medicinos mokslų daktaras Mark Goulston ir jo kolega John Ullmen į šią problemą žiūri šiek tiek kitaip, nei įprasta. Galbūt yra nuoširdi ir veiksminga įtikinėjimo strategija, kuri skatina pasitikėjimą ir prieraišumą? Kad išsiaiškintų, ar tokia technika veikia, jie bendravo su daugiau nei šimtu įtakos formuotojų, o susitemintas išvadas aprašė knygoje „Tikroji įtaka: kaip pasiekti savo tikslų nedarant spaudimo“.
Kaip aplenkti žmogaus smegenyse esančią „negyvąją zoną“, kuri blokuoja visus bandymus užmegzti kontaktą ir daryti įtaką.
Rasite paprastą keturių žingsnių modelį, padėsiantį užmegzti ryšius su žmonėmis, kurie atrodo neprieinami.
Kaip atsisakyti blogų įpročių, kurie neigiamai veikia jūsų santykius su kolegomis, artimaisiais, draugais.
Pamatysite, kaip gebėjimas išklausyti ir išgirsti visiškai pakeičia jūsų santykį su pašnekovu.
Galiausiai, knygoje nestinga patarimų, kaip pataisyti reputaciją po nesėkmingų bandymų manipuliuoti.
Vienas iš knygos bendraautorių Mark Goulston – verslo psichiatras ir konsultantas. Klinikinės psichologijos išsilavinimą turintis vyras dirbo FBI, kur mokė už įkaitų išlaisvinimą atsakingus pareigūnus. Vėliau savo patirtimi ir įžvalgomis dalinosi su tokiomis kompanijomis kaip „British Airways“, „ESPN“, „IBM“ ir kt.
Jo kolega John Ullmen – tarptautiniu mastu pripažintas ugdantysis vadovas (angl. coacher), tarp kurio klientų rasime „Apple“, „Disney“, „Nike“ ir net „NASA“.
Iš anglų kalbos vertė Audronė Gendvilienė
Autorius: | Mark Goulston, John Ullmen |
Leidėjas: | Alma littera |
Išleidimo metai: | 2019 |
Knygos puslapių skaičius: | 288 |
Formatas: | 14x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786090136621 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti