Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach

-15% su kodu: ENG15
285,91 
Įprasta kaina: 336,36 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
285,91 
Įprasta kaina: 336,36 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 336.3600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach comprehensively explains how we absorb the flood of information in our media-saturated society and examines how we often construct faulty meanings from those messages. In this book, author W. James Potter enlightens readers on the tasks of information processing. By building on a foundation of principles about how humans think, Theory of Media Literacy examines decisions about filtering messages, standard schema to match meaning, and higher level skills to construct meaning.

Informacija

Autorius: W. James Potter
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 320
ISBN-10: 0761929517
ISBN-13: 9780761929512
Formatas: 235 x 157 x 22 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Theory of Media Literacy: A Cognitive Approach“

Būtina įvertinti prekę