Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning: Interdisciplinary Approaches

-15% su kodu: ENG15
76,87 
Įprasta kaina: 90,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
76,87 
Įprasta kaina: 90,44 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 90.4400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Through several unique perspectives and contexts, this volume contributes to current understanding of agency in second language learning. It includes chapters discussing theoretical, analytical and pedagogical approaches, and will serve as a key reference for researchers of language learning and teaching.

Informacija

Leidėjas: Multilingual Matters
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 296
ISBN-10: 1783092882
ISBN-13: 9781783092888
Formatas: 234 x 156 x 16 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning: Interdisciplinary Approaches“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning: Interdisciplinary Approaches“