Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Tourism and Leisure Experience: Consumer and Managerial Perspectives

-15% su kodu: ENG15
77,21 
Įprasta kaina: 90,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
77,21 
Įprasta kaina: 90,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 90.8400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book brings together established and emerging international scholars to provide systematic reviews and illustrative cases drawn from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. It offers a useful framework for focusing the goals and methodologies of future research efforts and for implementing the results of these efforts.

Informacija

Leidėjas: Channel View Publications
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 260
ISBN-10: 184541148X
ISBN-13: 9781845411480
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Tourism and Leisure Experience: Consumer and Managerial Perspectives“

Būtina įvertinti prekę