Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Supermarket of the Visible: Toward a General Economy of Images

-15% su kodu: ENG15
61,43 
Įprasta kaina: 72,27 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
61,43 
Įprasta kaina: 72,27 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 72.2700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The Supermarket of the Visible elaborates a political economy of the images that saturate our world. From the first elevators and escalators (tracking shots avant la lettre) to cinema (the great conductor of gazes), all the way down to contemporary eye-tracking techniques that monitor the slightest saccades of our eyes, Peter Szendy offers an entirely novel theory of the intersection of visual culture and economics.

Informacija

Autorius: Peter Szendy
Leidėjas: Fordham University Press
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 176
ISBN-10: 0823283577
ISBN-13: 9780823283576
Formatas: 229 x 152 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Supermarket of the Visible: Toward a General Economy of Images“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Supermarket of the Visible: Toward a General Economy of Images“