Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

The Social Media Presidency

-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
96,65 
Įprasta kaina: 113,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 113.7000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

How is new media changing presidential politics? The Social Media Presidency explores how Twitter, Facebook, and other new media tools are changing the way presidents interact with the traditional press and the general public. Presidents may no longer be completely reliant on the press to disseminate a message. Rather current president Barack Obama appears to be setting a new trend for future presidents -- crafting and delivering their own exclusive messages to the general public. The Social Media Presidency investigates this new possibility and the transforming effects it might bring to presidential communication.

Informacija

Autorius: Harold Orndorff III
Leidėjas: Scholars' Press
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 220
ISBN-10: 3639511123
ISBN-13: 9783639511123
Formatas: 220 x 150 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „The Social Media Presidency“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „The Social Media Presidency“